Sunday, March 18, 2012

Sally Hansen küünetooted.






TOODETE KIRJELDUSED

Olen siis 3 nädalat kasutanud Sally Hanseni alus ja pealislakki küünetugevdajaga (Sally Hansen Nail Nutriton Green Tea And Bamboo) ning Sally Hanseni Maximum Growth Daily Nail Treatment´i. Lisaks proovisin esimest korda ära ka Sally Hanseni maniküüri komplekti, mis koosneb kahest lakist (valge ja pealislakk), küünekleepsudest ja kasutusjuhendist.

MINU HINNANG

Kasutasin kahte esimest toodet praktiliselt iga päev. Olen mõlema tootega väga rahul. Pole kordagi küüsi nii tugevaks saanud. Pole muidugi väga sarnaseid tooteid proovinud ka. Mõlemat toodet läheb väga vähe, seega jagub neist päris pikaks ajaks. Samuti jäävad nad küüntel märkamatuks. Peale 3 nädala möödumist olen oma küüntega väga rahul. Loodan ainult seda, et kui nüüd mõlema toote kasutamise lõpetan, siis ei muutu küüned taas hapraks.
Proovisin siis esimest korda ära ka prantsuse maniküüri komplekti. Sellel on nii häid kui ka halbu külgi. Esimeseks plussiks tooksin kohe selle, et toodet on samuti väga palju ning jätkub pikaks ajaks. Samuti pole lakid liiga kõvad ega vedelad. Pluss on veel see, et Sheer Romance toon ja valge toon jäävad mõlemad hästi loomulikud (näha pildil). Lakid kuivavad ka väga kiiresti. Kuid kahjuks on tootel ka miinuseid. Esimeseks väga väga suureks miinuseks on küünekleepsud. Neis olin väga pettunud. Üritasin neid küll tugevasti kinni panna, kuid ikkagi tulid väga väga kähku lahti. Samuti ei olnud kasu sellest, et üritasin suruda nii, et lakk vahelt välja ei saaks. Ikkagi olid pärast mõned kohad, kus oli lakk üle tulnud. Olen kasutanud eelnevalt vaid Avoni küünekleepse. Need olid samasugused. Kui keegi oskab soovitada mõnda head küünekleepsu tootjat, siis võiks mulle teada anda. :) Oleksin huvitatud, sest ise ei oska nii hästi piiritleda. Miinuseks tahtsin veel tuua selle, et valget lakki peab kaks kihti kandma, et tulemus ilus jääks. Selle aja jooksul pidin mitu korda neid kleepse sättima. Peal ei püsi ka just nii hästi kui võiks.
Komplektis on veel ka õpetus, kuid see on üsna pealiskaudne minu arust. Kleepse oli kahte moodi-sirgeid ja kaardus. Mina valisin kaardus küünekleepsud.
Eestis antud tooteid küll leiab, kuid tuleb ikka otsida :) Olemas on neid ka E-poodides. Need on ära toodud eespool. Järgneva hinnangu annan ainult prantsuse maniküürile, sest teiste kohta pole mul mitte ühtegi halba sõna öelda. Vastasid täielikult minu ootustele.

Positiivne: Toodet kulub vähe ja jätkub pikaks ajaks. Värvid jäävad naturaalsed
Negatiivne: Peaaegu kasutud küünekleepsud. Valget kihti tuleb kaks korda panna.

Hind: 4
Toote kvaliteet: 4
Pakendi kvaliteet: 4
Kasutusmugavus: 3
Toote kättesaadavus: 4
Kas ostaksin seda toodet veel: JAH, kuid küünekleepsud ostaksin eraldi juurde.

ARVUSTUSED MUJAL

1. Sally Hansen Nail Nutriton Green Tea And Bamboo: Ametlikul kodulehel , ingliskeelsed teiste poolt arvustused
2. Sally Hansen Maximum Growth Daily Nail Treatment: Ametlikul kodulehel , ingliskeelsed teiste poolt arvustused.
3. Sally Hansen French Manicure DUO komplekt: ingliskeelsed arvustused


VIDEO

4 osaline prantsuse maniküür, kuid pmts. sama asi , pealekandmisõpetus prantsuse maniküüril , Sally Hansen Maximum Growth Daily Nail Treatment

MINA MÜÜN

Müün hetkel kõiki soodushinnaga 4€

http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/1207269

MUJAL MÜÜAKSE

1. Sally Hansen Nail Nutriton Green Tea And Bambood ei leidnud kuskilt.

2. Sally Hansen Maximum Growth Daily Nail Treatment´i ei leidnud kuskilt.

3. Sally Hansen French Manicure DUO komplekt:

* mylook.ee TOON Nearli Nude SOODUSHIND 5,95€
* ideaalkosmeetika.ee TOON SHEER OPAL HIND 10€
*kosmeetika.net (ei tea kas on usaldusväärne koht) HIND 4,7€

No comments:

Post a Comment